Fondat în 1969
Fondat în 1969

Sencor a fost fondat în Japonia, în 1969. Astăzi, SENCOR furnizează mai mult de 1000 de tipuri de produse în şase grupuri de sortimente, în peste 55 de ţări.

Marca SENCOR


SENCOR se lansează pe piaţa din SUA, SENCOR proiectat în Europa

Producatorul european de electronice de consum, Sencor,  ale cărui produse sunt disponibile în mai mult de treizeci de țări din Europa și Asia, a anuntat intenţia de a intra pe piața din SUA. Marca se va face cunoscută primilor clienţi în cadrul expoziției internaționale New Product Showcase, din Chicago - McCormick Place, în luna martie, unde Sencor va prezenta cele mai recente tendințe de produs şi design de accesorii pentru acasă, într-un singur loc. Reprezentanții Sencor au de gând să dezvolte reprezentarea pe piața din SUA în termen de doi ani şi să tripleze cifra de afaceri la nivel global în cinci ani.
 
SENCOR a cărui istorie datează din 1969 produce o gamă largă de aparate electrocasnice, inclusiv electronice de larg consum și mai nou, telefoane mobile pentru piețele europene și asiatice. Din anul 2002, după achiziţia de către o companie europeană, vânzările sale au crescut de la an la an. În prezent, marca cuprinde mai mult de 1000 de produse și este printre mărcile cele mai dinamice de pe piața electronicelor de consum. Printre produsele Sencor cele mai dorite și mai bine vândute sunt în mod tradițional cele pentru pregătirea mesei (blendere staționare și de imersiune, roboţi de bucătărie), aspiratoarele, produsele de gătit (ceainice electrice, prăjitoare de pâine, mașini de gătit orez, grătare), urmate de cântarele de baie digitale, manometre, cuptoarele cu inducție, dar şi produsele electronice de divertisment (televizoare, aparate de radio, dispozitive multimedia) şi accesorii.

Sencor este printre branduri foarte populare de aparate electrocasnice și nu numai, în Republica Cehă, acolo unde se află sediul central. Este brandul numarul 1 în ceea ce privește vânzările la categoria aparate electrocasnice mici depaşind Philips anul trecut (conform GFK 01-10/2013). Sencor a câștigat poziția sa dominantă la categoria de electrocasnice și electronice nu numai pentru portofoliul de produse diverse pentru satisfacerea nevoilor clienţilor săi, dar mai ales prin oferirea de calitate, preţuri prietenoase şi design inovator. Comparativ cu mărcile concurente,  Sencor excelează cu o varietate de culori bogate pentru aparatele sale şi atribuie astfel un concept de design complet pentru bucătărie și casă. Oferta de produse pentru piața din SUA se va baza de asemenea pe aceste atribute puternice.

"Suntem gata să investim  în producția de produse noi destinate în special pentru piața americană. Intenția noastră este de a combina nevoile de pe piaţa din SUA cu spiritul inovator al mărcii nostre care ține pasul şi oferă noi produse inspirate de nevoile clienţilor noştri. Acești clienți și cererile lor sunt motorului și puterea în faţa concurenței având în vedere întotdeauna mediul în care ne desfășurăm activitatea ", a declarat Robert Šiml, Director Comercial Internaţional.

Inovație, design și garanție 6 ani pentru motor, la modele selectate
SENCOR a construit întotdeauna succesul său pe un design sofisticat, portofoliu larg de produse și calitate în ce priveşte aparatele electrocasnice și electronice. Sencor dovedește calitatea modelelor sale cheie de aspiratoare și blendere de mână, oferind garanție de 6 ani pentru motor. Între competitorii săi, Sencor excelează în design deoarece multe dintre aparatele electrocasnice sunt realizate în 9 culori bogate și originale.

 Printre produsele emblematice lansate pe piața americană vor fi blenderele manuale, blenderele de masă, ceainicele electrice, aspiratoarele, cântarele de baie şi bucătărie, dar şi manometre digitale și cuptoare cu inducție.

Inovațiile produselor-cheie care intră pe piață la nivel mondial sunt seria de mixere de masă multifuncționale în 9 culori şi o serie de ceainice inteligente electrice cu reglare a temperaturii SWK 1274RD. Aceste produse concurează  pentru prestigiosul Premiu de Inovaţie în cadrul expoziţiei New Product Showcase, menţionată anterior.